zondag 26 juni 2011

Happy birthday to you, happy birthday to you....!


Ja ja ja! Het is zover! 12 maanden, 365 dagen bloggen! Pretty in pink bestaat vandaag een jaar! Precies een jaar geleden kwam de eerste post online! Jammer genoeg zijn er niet elke dag posts online kunnen komen door school, examens, ... maar in totaal heb ik toch een mooi aantal van 242 posts (met deze erbij) online gezet voor jullie. Een jaar voor bloed, zweet en tranen om mijn passie, het bloggen met jullie te kunnen delen. Soms waren er momenten dat ik dacht, waarom stop ik er niet gewoon mee, als het eens tegenzat. Maar gelukkig heb ik dat niet gedaan en blog ik nu na een jaar nog steeds met plezier. Ik krijg niet altijd heel veel comments, maar de comments die ik krijg zijn altijd zo lief en ik lees ze altijd met plezier! Ik hoop dat het komende jaar Pretty in pink nog mag groeien en dat ik nog veel leuke dingen mag meemaken in de blogger wereld! Ik weet dat als jullie mijn blog niet zouden blijven lezen, ik dan nu dit artikeltje niet aan het schrijven zou zijn, dus ik ben vooral jullie dankbaar! Daarom heb ik een paar leuke winacties voor jullie kunnen organiseren! Ik ga vanaf nu enkele dagen op een rij om 06:00 uur een post online zetten waarin ik een nieuwe winactie voor jullie heb. Ik kan nog niet precies zeggen hoeveel het er gaan worden omdat ik nog niet van iedereen bevestiging heb. Dus stay tuned voor een paar superleuke winacties! Enjoy en THANK YOU ALL!!!!!!! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten