donderdag 2 juni 2011

Pupa nail art kit: 929


Sinds kort heeft Pupa weer iets leuks uitgebracht. Nail art kits in nieuwe kleurtjes. Deze bestonden hiervoor al, maar niet in zo'n leuke kleurtjes. Vandaag ga ik de kit met de paase crackle topcoat voor jullie reviewen, namelijk 929.


Deze kit bevat twee lakjes. Een wit goed dekkend basislakje en een crackle topcoat in pop violet. Je kan deze lakjes natuurlijk ook apart gebruiken. Je hoeft ze niet persé met elkaar te combineren.


Hier zie je de twee lakjes, het witte basislakje en de paarse crackle topcoat. Zoals je kan zien zit er maar 5 ml in een flesje. Dit vind ik persoonlijk wel een beetje weinig omdat je toch best wel veel nodig hebt van de crackle topcoat.



Hierboven zie je het resultaat. Hier heb ik het witte lakje wel niet op, maar vervangen door een zilveren van de Hema. Wit laat mij nog bleker lijken dan ik al ben, daarmee. Als eerste breng je een of twee laagjes van een basislakje aan en dat laat je goed drogen. Daarna komt het moeilijkste, hierbij moet je echt snel zijn. Je moet best wel veel topcoat op je kwastje nemen omdat hij echt heel snel droogt en je geen tijd meer hebt om nog eens in je potje te gaan en terug. Dus snel zijn is de boodschap! Zodra je het hebt aangebracht begint het direct te crackelen. Je ziet de nagellak als het ware breken op je nagels. Echt heel leuk om te zien! De houdbaarheid was bij mij ongeveer 5-6 dagen. Best wel goed dus! Btw, mijn zus had de manicure gedaan ^^

Je kan deze kitjes in 4 verschillende kleurencombinaties verkrijgen voor €12,50 bij de online pupa winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten