woensdag 1 juni 2011

NOTD: can't choose the color!


Vorige week had ik weer een leuke nail-art gemaakt (vind ik zelf toch xp). En die wou ik vandaag met jullie delen. Ik was aan het twijfelen welk kleurtje ik zou kiezen, dus heb ik ze maar allebei in mijn nail-art gebruikt. Ik koos twee mooie kleurtjes van Models Own, mijn favoriete nagellakmerk. De roze is vintage pink en de bruine pray.


Ik heb eerst een plakbandje op mijn nagels geplakt om mijn nagels mooi in 2 kleurtjes te kunnen lakken. Daarna heb ik met een stempelplaatje van webshop martinique bloemetjes erop gestempeld. Neem zeker eens een kijkje in de webshop want als je van nail-art houd is deze webshop echt iets voor jou! En dan als laatste heb ik in de hoek nog een strass steentje geplakt uit mijn strass-wiel dat ook van webshop martinique komt.




Ik vind hem persoonlijk echt superleuk en ik ga hem in de toekomst ook nog eens in andere kleurencombinaties proberen maken. Deze nail-art heeft een week blijven zitten zonder te chippen doordat ik er een hot shine topcoat van pronails heb opgedaan. Deze topcoat is echt mijn favoriete van het moment!

Wat vinden jullie van deze nail-art? Zouden jullie deze dragen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten