zondag 5 juni 2011

Examens....

Ja schatjes van me, het is weer zover. Ik heb weer examens. Ik wil er echt voor alles door zijn op het einde van het jaar zodat ik zeker niet moet bijven zitten of van richting moet veranderen. De leerkrachten gaan mijn uitslag op het einde van het jaar afwachten, dus ga ik me echt voor 200% geven voor mijn examens! Mijn eerste examen is nu donderdag al, dus heb ik nu echt geen tijd meer om te updaten. Misschien krijg ik tussendoor nog wel een update klaar, maar waarschijnlijk kunnen jullie dus geen of weinig updates verwachten tot 23 juni. Dan heb ik mijn laatste examen. Maar ik kan jullie wel al verklappen Pretty in pink 26 juni 1 jaar bestaat en dat jullie dan natuurlijk leuke winacties mogen verwachten! See y'all soon! ^^

Dikke knuffel!

Astrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten