zondag 22 mei 2011

Tag: Hoe is mijn leven veranderd door het bloggen?

Vorige week hadden we een leuk gesprek met een aantal mensen op twitter over onze lieve postbodes en hoe ze wel niet afzien met al die pakjes van ons xp. Julie kwam daardoor op het idee van deze tag over het ons leven veranderd is door het bloggen.


Ik krijg af en toe pakketjes binnen, en dit is het resultaat daarvan xp.

Wat vooral ging:

Ik ben eigenlijk nooit echt het type geweest dat met poppen en make-up zat te spelen. Ik hield er liever van om kattekwaad uit te steken en mij vuil te maken met mijn broer. Het was eigenlijk pas van het middelbaar dat ik af en toe mijn nagels eens lakte en mijn huid begon te verzorgen. Ik las wel af en toe eens de fancy, cosmogirl,... dus begon ik me toch wel al een beetje met make-up bezig te houden.


Mijn bureau staat vaak vol producten die ik juist heb binnengekregen en waar ik foto's van ga trekken.


Het begin:

Het begon eigenlijk allemaal met de Fancy. Er stond eens een artikeltje in over misslipgloss en haar blog. Dat leek me wel leuk, maar het ging helemaal uit mijn gedachten. Enkele maanden later vond ik het boekje terug en besloot ik toch eens een kijkje op haar blog te gaan nemen. Ik begon haar te volgen en na enkele maanden had ik plots door dat je kon doorklikken op sommige reacties. Ik zag plots Frauke staan, en zeg nu zelf, veel fraukes heb ik nog niet ontmoet. Frauke was mijn beste vriendin van de basisschool en ik had er al een tijdje niets meer van gehoor. Ik klikte door, en wat ik dacht bleek waar te zijn! Zo kwam het ook dat ik een half jaar samen met Frauke op makecupcake heb geblogd. Maar na een tijdje bleek toch dat we beter overeen kwamen zonder die blog, dus ben ik vorige zomervakantie gestart met prettyinpink!



Again, way to much! xp


Hoe het nu loopt:

Over een 2-tal maandjes bestaat Prettyinpink 1 jaar en dan ga ik een paar winacties voor jullie proberen te regelen! Ik ben blij met de bezoekers die ik heb, de lieve comments. Ik krijg ook een paar keer per week leuke pakketjes met nieuwe producten om aan jullie te laten zien. Ik krijg uitnodigingen voor persevents, waar ik jammer genoeg nog niet naar toe ben kunnen gaan omdat het altijd tijdens school, examens,...valt. Maar ik hoop daar binnenkort toch verandering in te kunnen brengen zodat ik al die lieve medeblogsters eens in levende lijve kan ontmoeten! Via twitter heb ik wel contact met een aantal lieve blogsters, maar in real life is natuurlijk much more fun! Ik blog nog steeds met heel veel plezier, en ik hoop dat prettyinpink gaat blijven groeien! ^^

Hierbij tag ik Frauke (door wie ik ben beginnen bloggen) en iedereen die deze tag wil overnemen! ^^


Geen opmerkingen:

Een reactie posten