maandag 23 mei 2011

Ici Paris XL gentle tonic lotion


Vandaag ga ik het over een product hebben dat sinds enkele weken in mijn dagelijkse routine zit. Sinds ik enkele weken terug de ici paris xl skincare producten ben beginnen testen ben ik echt een fan geworden! Het zijn allemaal fijne producten voor weinig geld! Als je op zoek bent naar kwalitatief goede producten zou ik daar zeker eens een kijkje gaan nemen!


De Gentle tonic lotion is een zachte gezichtslotion die je gebruikt nadat je je gezicht gereinigd hebt en voor je je dag of nachtcrème opbrengt. Deze helpt je huid te verzachten en te kalmeren en geeft een extra boost. Er zijn twee tonic lotions verkrijgbaar van de Ici paris Xl, de gentle en dan nog een refreshing. Deze gebruik ik vooral als ik geen onzuiverheden heb. Als ik toch onzuiverheden heb gebruik ik liever mijn Clinique lotion omdat daar toch een redelijk hoog alcohol gehalte inzit die mijn puistjes en onzuiverheden helpt uit te drogen.


Deze lotion gebruik ik altijd in combinatie met de refreshing cleansing foam van de Ici paris. Doordat mijn huid toch een beetje trekkerig is van de foam is deze tonic perfect om mijn huid weer soepel te maken. Je kan er perfect mee over je ogen gaan, het zal niet prikken! Het enige nadeel vind ik de opening. Je moet er eigenlijk al een beetje op knijpen om de tonic eruit te krijgen. Ik zie liever een verpakking met een grote opening waar je je watje gewoon kan tegenhouden.

Als je op zoek bent naar een goede, milde en goedkope tonic lotion moet je zeker eens een kijkje gaan  nemen bij de Ici Paris XL! Deze lotion kost maar €7,95 voor 200 ml!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten