woensdag 18 mei 2011

Ici Paris XL refreshing cleansing foam


Sinds een paar weken ben ik enkele producten uit de verzorgingslijn van Ici Paris XL aan het testen. En sindsdien behoren er enkele echt tot mijn favorieten. Ik wissel ze af met mijn Clinique producten, en die combinatie bevalt me wel! Ook over deze refreshing cleansing foam ben ik heel erg te spreken!


De cleansing foam zit in een redelijk basic verpakking. Dit vind ik bij deze producten absoluut niet storen. Doordat ze best wel eenvoudig zijn vind ik ze mooi bij elkaar passen en ook wel een beetje chic. Het is een doorzichtige verpakking waardoor je perfect kan zien hoeveel product er nog over is. Er zit een pompje op die ervoor zorgt dat de vloeistof omgezet wordt in een schuim => foam.


Je brengt een pompje van dit schuim aan op een vochtig gezicht en daarna ga je het goed inmasseren. Het geeft direct een fris en lekker gevoel aan je gezicht. Daarna spoel je het gewoon af. Wat ik wel opmerkte is dat mijn huid na gebruik best wel droog is. Maar doordat ik ernaa de gentle tonic lotion uit dezelfde lijn bij gebruik (review komt nog) heb ik daar eigenlijk geen last van. Mijn huid voelt na gebruik heel fris en schoon aan, echt een prima product voor een klein prijsje!


Deze refreshing cleansing foam kan je samen met de andere producten uit deze lijn verkrijgen in een Ici Paris XL voor €9,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten