vrijdag 6 mei 2011

NOTD


Ongeveer een half jaar geleden plaatste ik een tutorial op Pretty in pink van Minnie nails. Onlang kreeg ik weer zin om deze te maken, en heb er iets extra aan toegevoegd, enkele steentjes. Hieronder het resultaat! ^^




Ik vind ze er zelf echt superschattig uitzien! Ik weet zeker dat ik deze in de toekomst nog ga maken! Het is gewoon zoveel leuker om dit op je nagels te hebben dan een simpele french manicure!


Hierboven alles wat ik gebruikte. Ik ben de basecoat van China glaze er vergeten op te zetten. Het rode basislakje is van de L'oréal Jet-set laquers lijn. Dit is echt een van mijn favoriete rode nagellakjes van het moment! Dan een witte tippainter van Herôme voor de stipjes en een zwarte van Essence voor het strikje. Dan een wiel met strass-steentjes waarvan ik de zilveren gebruikte. en als laatste een topcoat van Herôme.

Willen jullie in de toekomst vaker NOTD's zien op Pretty in pink?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten