woensdag 4 mei 2011

Benefit you rebel lite


Vandaag ga ik het hebben over een product waar ik al een aantal maanden dol op ben! Ik was al een tijdje op zoek naar een goeie getinte dagcrème en toen ik deze zag kon ik het gewoon niet laten om hem te kopen!
Ik heb het over de Benefit you rebel lite tinted moisturizer natuurlijk!


Ik vind de verpakking echt super mooi! Hij is lekker stevig en ligt goed in de hand. Door de gele kleur met de rode letters is hij lekker opvallend en heb je direct zin om hem te gebruiken.


Je heb een lichte en een donkere versie. Dit is natuurlijk de lichte versie, en wat me wel direct opviel is dat hij wel redelijk gelig is. Maar deze tinted moisurizer matched mijn gezichtskleur perfect en ik heb toch wel het gevoel dat hij zich een beetje aanpast aan je huidskleur. Je moet wel redelijk snel werken met deze moisturizer omdat hij best wel snel intrekt en je natuurlijk geen strepen wilt! Hij blijft de hele dag zitten en zorgt er tegelijk voor dat mijn gezicht er een stuk beter uitziet. Hij geeft een lichte dekking, en zo heb ik het het liefst.

Het enige nadeel van deze moisturizer is de prijs, je betaald er ongeveer €30 voor. Beetje prijzig misschien, maar hij is het echt wel waard! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten