zondag 8 mei 2011

Maybelline One by one mascara


Sinds een tijdje heeft Maybelline een nieuwe mascara op de markt. Eerst besteede ik er niet zo veel aandacht aan, maar toen ik zag dat élke yt guru hem geweldig vond moést ik hem wel proberen! XD Hierbij dus mijn review van de One by One mascara.


De One by One mascara belooft prachtige wimpers vol volume waarvan elk haartje een voor een (one by one) zou aangepakt moeten worden. Klinkt goed he?!


De mascara ziet er echt geweldig uit! Als je hem koopt zit het mascaraborsteltje er apart bij zodat je kan zien en voelen hoe het eruit ziet! Superleuk natuurlijk! Ik vond het dan ook een beetje jammer dat ik dat mooie borsteltje erin moest steken! xp


Het borsteltje is zoals je hierboven wel kan zien in het midden dikker, zodat hij overal goed bij kan en lekker rond. Ik vind zo'n borsteltje echt geweldig, echt beter dan zo'n langwerpig. Maar nu, het resultaat...


Zonder mascara


Met mascara

Ik ben echt wel impressed! Het ziet er zo mooi en natuurlijk uit, zonder klontertjes. Ik zie meer volume, mooiere, langere en donkerdere wimpers. Hierboven heb ik maar een laagje op, maar dat vind ik ook het mooiste resultaat. Bij meerdere laagjes gaan je wimpers toch een beetje aan elkaar plakken.

Ik vind het zeker een goeie mascara die grotendeels nakomt wat hij beloofd, en waar vind je dat nog?! xp

Deze mascara kan je in de drogisterij kopen voor €13,49.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten