zaterdag 14 mei 2011

NOTD - Elf Punk purple


Vandaag ga ik het terug over een product van Elf (eyeslipsface) hebben. Eyeslipsface is een webshop met goedkope en goede kwalitatieve producten. Je hebt er een €1 lijn met heel fijne producten, een minerale en een studio lijn. Keuze genoeg dus!


Ik heb zelf twee lakjes uit de €1 lijn, en daarvan ga ik jullie vandaag het eerste laten zien. Ik heb het zelf al enkele keren gebruikt. En geloof me, dat komt niet vaak voor! Dat wil denk ik wel veel over het lakje zeggen denk ik xp. De verpakking vind ik er zelf best wel mooi uitzien voor maar €1 te kosten!

Het lakje heet punk purple. Echt een supermooi berry rood kleurtje. Ik had vroeger een soortgelijkend kleurtje uit de creamylicious lijn van Essence, was echt een favoriet van mij. Dus ben ik natuurlijk superblij hier mee. Ik draag zelf niet zo vaak rood, maar als ik rood draag zal het eerder een berry of bordeau rood kleurtje zijn.


Het lakje lakt echt heel fijn. In 1 laagje is het al perfect! Maar ik ben meer de persoon die altijd 2 laagjes opdoet voor het zekerste. Hierboven zie je ook het resultaat met twee laagjes. En met de bloemetjes erop vind ik het helemaal af! Het is echt zo'n mooi zomers kleurtje, love it! ^^

Je kan dit lakje kopen in de webshop van Elf in de €1 lijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten