donderdag 12 mei 2011

Lush Dirty lijn


Deze review stond gisterenavond al online, maar blogger lag vandaag volledig plat, dus is hij offline gegaan, echt irri, sorry voor het ongemak!

Vandaag ga ik het over de nieuwste Lush lijn hebben. Deze is sinds kort uitgebracht en is voornamelijk bedoelt voor de mannen onder ons, maar vrouwen die van deze geur houden kunnen natuurlijk ook enkele producten gebruiken! ^^ Hieronder mijn review van enkele van deze producten. Dit is wel niet de volledige lijn. Ik heb mijn broer laten testen en hieronder laat ik weten wat hij er van vindt.


Shaving cream - €9,25


De geur van deze scheercrème vind ik echt zalig, ik ruik een beetje lavendel met een vleugje honing. Mijn broer is er zelf niet zo voor te vinden omdat hij liever een gel op een schuim gebruikt. Geeft niet hoor, dan zal ik hem wel gebruiken! xp Ik heb hem nog niet getest, maar ik vermoed dat het wel een fijn product zal zijn!


Hair styling cream - €12,95


Deze styling creme heeft een frisse en lekkere geur. Hij geeft je haar volume en maakt het tegelijk lekker soepel. De crème zelf is stevig van structuur, en van de witte kleur merk je niets meer als je het gebruikt. Fijn product dus!


Springwash shower gel - 100 ml €7,95 - 250 ml €14,95 - 500 ml €25,95


Dan de douchegel, deze is verkrijgbaar in 3 verschillende maten, dus voor de liefhebbers zijn er altijd enorme flessen. Deze ruikt echt heerlijk fris en minty en is perfect om de dag mee te beginnen. Hij schuimt lekker in een puff.


Toothy tabs - €3,75 per 40 stuks


En dan als laatste hebben we nog de toothy tabs. Dit is een soort tandpasta in muntjes vorm. De bedoeling is dat je er eerst op bijt en dan met je tandenborstel aan de slag gaat. Hierdoor bespaar je dus echt plaats! Toen mijn broer ze probeerden zag ik direct aan zijn gezicht dat ze niet in de smaak vielen bij hem; "veel te zout". Tja, zo is het natuurlijk ook niet prettig om met zo'n zoute smaak je tanden te moeten poetsen. Deze zijn dus volgens mijn broer niet geslaagd.

Al deze producten uit de Dirty lijn kan je in de verschillende Lush filialen verkrijgen, ga dus zeker eens in de winkel snuffelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten