dinsdag 10 mei 2011

ELF hypershine lipgloss


Vandaag ga ik het over een ELF (eyes lips face) product hebben dat ik echt fantastisch vind! Ik mocht kortgeleden enkele producten testen van de merk en deze gebruik ik sindsdien elke dag!


Het is een hypershine glossje in de kleur berry cherry. Ik wou heel graag zo eentje testen omdat ze me aan de Stila lipglossjes deden denken. Ik zocht enkele swatches op op het internet, en deze koos ik.


De verpakking vind ik heel leuk! Ik vind die van Stila er altijd al leuk uitzien, dus deze valt zeker in de smaak bij mij! Onderaan zit een draaitdop zodat je de gloss uit de verpakking kan krijgen. Het glossje zit maar voor de helft vol, maar geloof me, hier doe je echt lang mee!


Het kwastje zelf vind ik echt heel fijn werken. Het is superzacht en werkt super voor de kleine hoekjes en kantjes. De gloss zelf is redelijk plakkerig, maar zo heb ik het het liefst omdat zo'n gloss stukken beter blijft zitten. Deze blijft een uurtje of twee zitten, wat ik toch een behoorlijke tijd vind voor een lipglossje.


Hierboven de swatch. In de verpakking lijkt het een hele donkere gloss, maar zoals ik al wel dacht zijn alle glossjes lichter dan in de verpakking. Dus als je toch graag wat kleur op je lippen wilt, neem dan zeker een niet te lichte kleur. Deze kleur vind ik echt perfect bij mijn lippen passen. Dit is een my lips but better kleurtje. In de verpakking lijkt het een soort berry kleurtje, maar eens op je lippen is het een mooi koraal-roze kleurtje.

De hypershine lipglossjes kosten €1 per stuk bij ELF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten