maandag 30 mei 2011

MAC studio careblend pressed powder


Ik ben altijd op zoek naar goede poeders voor mijn gezicht. Ik had al de MSF natural van MAC en toen de studio careblend uitkwam moést ik deze ook gewoon proberen, en ik kan je verzekeren dat ik er tot nu toe nog absoluut geen spijt van gehad heb! De studio careblend is een redelijk goed dekkend basispoeder die je gezicht mat maakt en tegelijk de onevenheden en de roodheid uit je gezicht helpt te verminderen.


Vooral voor het laatste ben ik heel blij. Ik ben zelf nogal rood in mijn gezicht, en ik kan je zeggen dat de roodheid toch een stuk minder wordt met dit poeder. Het poeder voelt een beetje satin achtig aan. Ik wissel mijn studio careblend af met mijn MSF natural, maar ik merk toch dat ik deze net ietsjes liever gebruik. In de surf baby collectie zit er nu ook een studio careblend bronzer die ik eigenlijk ook wel graag zou willen proberen, wie weet xp.

De studio careblend kost €23,50. Zeker de moeite waard om hem eens uit te testen, je zal het je niet beklagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten