zondag 29 mei 2011

Benefit High Beam


Enkele weken geleden ging ik met mijn zus een dagje naar Rotterdam. Toen was er bij de Sephora weer de 25% korting-actie. Zo'n korting kon ik natuurlijk niet laten liggen dus liep ik direct naar het Benefit schap en liep daarna naar de kassa met deze cutie.


Ik had al zoveel goede dingen gelezen over de high beam van benefit. Ik ben de laatste tijd heel erg into highlighters, dus kon deze zeker niet op mijn lijstje ontbreken. De eerste weken toen ik hem had is hij eigenlijk bijna ongebruikt blijven staan omdat ik er eigelijk niet echt mee kon werken. Ik vond dat het veel te veel tijd in beslag nam om hem aan te brengen. Maar de laatste weken gebruik ik hem weer met plezier.


De verpakking doet me een beetje aan een nagellakpotje denken. De substantie, het kwastje,... Ik breng eerst een beetje met het kwastje aan op de palm van mijn hand en daarna breng ik het met mijn vingers of een foundationkwast aan op mijn jukbeenderen en onder mijn wenkbrauwen. Het geeft echt een supermooie glans in de zon, ik ben er echt dol op!


Links zie je de highlighter voor hij uitgeblend is en rechts uitgeblend. Het geeft echt een supermooie gloed aan je gezicht. Ik kan echt niet meer zonder! Ik gebruik hem bijna elke dag! Echt een aanrader als je op zoek bent naar een mooie vloeibare highlighter!

Alleen de prijs, die is een beetje minder. Als ik me goed kan herinneren betaal je er €25-28 voor, maar als je hem met de kortingsactie haalt is hij "maar" €20 meer. Hebben jullie nog aanraders voor mooie highlighters?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten