woensdag 11 mei 2011

Catrice Sand fransisco


Vandaag ga ik het over een lakje hebben dat sinds kort is toegevoegd aan het nieuwe assortiment van Catrice. Dit is een lakje uit de ultimate nail laquers lijn. Ik heb er zelf al een heleboel lakjes van, en deze vind ik net zo fijn! Ze zijn echt super en je hebt een hele ruime keuze!


Dit lakje heet Sand fransisco, wel een beetje begrijpelijk als je de kleur ziet. Een beetje een zandkleurtig, gouden, pastelgeel lakje. Je kan het lakje als verschillende kleurtjes zien in het zonlicht, echt pretty!


Het lakt heel fijn en niet stroperig. Op de swatch foto's heb ik twee laagjes op, en dat volstaat wel. Daarna nog een topcoat eroverheen en het bleef bij mij perfect 7 dagen zitten zonder chippen! Echt crazy! :o


Dit lakje kan je voor €2,49 kopen in de drogisterij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten