maandag 2 mei 2011

Even afwezig... :(

Ik zit hier met dikke problemen thuis! Zoals je waarschijnlijk al wel kon zien is het de laatste week heel stil geweest op pretty in pink. Ik kan mijn internet al bijna een volledige week niet opstarten op mijn laptop. beneden op de pc was dat eerst ook, maar sinds vandaag kan ik er daar terug op. Wat is dan het probleem zullen jullie denken? Al mijn foto's en bestanden enzo staan op mijn laptop en nu heb ik echt geen tijd om ze over te zetten door school. Hopenlijk kan ik dat woensdagmiddag doen en kan ik dan terug enkele artikeltjes inplannen. Ik zit er echt mee verveeld; het lijkt of ik steeds uitvluchten zit te zoeken om geen artikeltjes te schrijven, maar dat is echt niet! Ik doe het echt nog ongelooflijk graag en wil niets liever dan schrijven, maar mijn laptop wil gewoon niet meewerken, echt zo beu!
Ik hoop dat jullie het begrijpen, want ik vind het echt crap :(

Dikke knuffel en tot binnenkort!

Astrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten