zondag 10 april 2011

Passionforbags.nl


Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over een in mijn ogen supermooie nederlandse webshop met prachtige, hippe handtassen, laptoptassen, portemonnees, bag in bags, .... Passionforbags! Voor iedere vrouw met een passie voor mooie handtassen,... is dit een prachtige webshop!


Ik heb een prachtige Mischa Barton portemonnee. Ik wist niet dat Mischa Barton handtassen en portemonnees verkocht! Maar, nu ik ze van dichtbij gezien heb ben ik verkocht! Het zijn stuk voor stuk supermooie en kwalitatieve producten! Ik laat jullie deze portemonnee ook graag eens van dichtbij zien...


Het is een supermooi zwart model die je kan "dichtknippen" , ik weet niet hoe ik het anders kan uitleggen. Ik vind zulke modellen er wel altijd heel leuk uitzien! In het middel zie je een gouden bloemetje en het geheel is afgewerkt met gouden studs. Hij is gemaakt van zwart leer en voelt lekker stevig aan.


De "knips" zien er lekker vintage uit en dat vind ik echt superleuk! Binnenin heb je twee vakjes waar je rekeningetjes, bankbiljetten, visitekaartjes,... voor kleingeld is het wel niet zo handig omdat daar geen plaats voor voorzien is. Een leuk detail is dat de binnenkant paars is zodat het mooi in contrast staat met het zwarte leer.


Ik vind het echt een supermooie portemonnee, maar bij passionforbags hebben ze nog veel meer leuke dingen, als ik zou kunnen zou ik de hele shop leegkopen, vooral de tassen vind ik prachtig! Zeker een kijkje waard dus! Deze portemonnee kan je voor €29,95 in de webshop kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten