zaterdag 9 april 2011

Paese trio


Vandaag ga ik het terug over een Paese cosmetics product hebben. Hier konden jullie al een tijdje geleden de negellak van zien, die ik persoonlijk heel mooi vind. En vandaag laat ik jullie een oogschaduw trio zien.


De verpakking vind ik er best wel chic uitzien. Classy black, maar toch stijlvol! Ik heb een trio met roze en paarse tinten erin. Er zit een highlighter, basiskleurtje en een donkerder kleurtje dat je in de crease kan dragen.


De substantie vind ik ook wel prettig. Hij lijkt op het eerste zicht een poeder oogschaduw, maar als je er met je vingers overgaat heeft het ook een beetje een creamy gevoel zoals bij een crème oogschaduw. Maar dan wel niet zo fel. Ik vind dat opzich wel fijn werken.


Links zie je de highlight kleur, daarnaast de lichtroze/lichtpaarse basiskleur en rechts de paarse kleur met een bordeau ondertoon erin. Allemaal heel mooie kleurtjes, alleen vind ik het jammer dat de twee lichtste kleurtjes nogal op elkaar lijken. Ik zou er toch nog een donkerder kleurtje hebben ingestoken, maar opzich is het wel een fijn trio!

Neem zeker eens een kijkje op de site van Paese cosmetics!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten