maandag 11 april 2011

Clinique comfort on call cream


Ik ben de laatste tijd echt dol op Clinique! Ik heb er enkele producten van, en begin ze steeds fijner en fijner te vinden. Eerst en vooral het 3-stappenplan, maar ook de comfort on call cream, en de sunstick waar binnenkort ook een review over komt!


De comfort on call cream is een crème speciaal voor huid die gevoelig is aan wisselende weersomstandigheden, soms een beetje gevoelig is aan make-up, trekkerig,.... en die de huid terug in balans helpt te brengen. Wat zeg je daar? Een crème perfect voor mijn huid dus! Ik begon vol goeie moed te testen, en ik ga jullie vandaag vertellen wat ik er van vind!


De verpakking vind ik er tja, niet zo chic uitzien, een beetje gewoontjes door het plastieken potje. Bij en luxe-merk als clinique had ik eigenlijk liever een glazen potje ofzo gehad, maar ja, het gaat om de inhoud zeker? :p


De crème is vrij dik, maar voelt wel redelijk luchtig aan. De crème zit een beetje tussen een balsem en een dagcrème in van substantie. Het is geen witte crème, hij is een beetje lichtgelig van kleur.


Er is bijna geen geur aanwezig, net zoals bij het 3-stappenplan. Altijd fijn, want ik reageer niet altijd even goed op geparfumeerde cosmetica en verzorgin. Doordat de crème zo dik en luchtig is is hij heel zuinig in gebruik.

Je hebt echt maar een kleine hoeveelheid nodig voor je volledige gezicht. En in tegenstelling tot wat je zou denken bij zo'n dikke crème trekt hij best wel snel in. Maar toch gebruik ik deze crème het liefst 's avonds omdat hij voor overdag toch een beetje te rijk is voor mijn huid.


Ik vind dit zeker een aanrader voor een huid die een boost nodig heeft! Samen met het 3-stappenplan heeft deze crème mijn huid echt totaal veranderd in de positieve manier! Vroeger had ik echt een heel droge en gevoelige huid en dat is nu absoluut het geval niet meer! Thanks Clinique! You're my saving angel! ^^

Je kan deze crème voor €49,50 in een Clinique verkooppunt (Galleria Inno, Ici paris xl,....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten