vrijdag 8 april 2011

MAC Giggly blush


Hey schatjes, eindelijk ben ik terug! De examens zijn gedaan (en ik vermoed dat ik er voor alles wel door zal zijn) en nu heb ik dus twee weekjes vakantie! Twee weekjes lekker veel in het zonnetjes zitten, shoppen, niets doen en natuurlijk heel veel aan de site werken! Ik heb er echt zin in want ik heb weer een heleboel leuke dingen om aan jullie te laten zien, en vandaag ga ik daar al direct mee beginnen...


De Giggly blush van MAC! Deze prachtige blush komt uit de quite cute collectie die vorige week zaterdag uitkwam. Ikzelf kon jammer genoeg niet gaan door de examens :( maar gelukkig heb ik nog altijd een zus die in Gent woont en die maar al te graag eens bij de MAC langsgaat voor mij (en voor haar natuurlijk ook xp). De Quite cute collectie is een collectie met heel leuke producten in allemaal pasteltinten, met inspiratie uit de harajuka wereld. Heel schattig allemaal! Natuurlijk had ik nog veel meer willen kopen, alleen laat mijn budget dat niet altijd toe :(


Toen ik de persfoto's van deze blush zag wist ik gewoon al dat ik hem moest hebben! Ik was op slag verliefd en heb hem serieus de hele tijd zitten lemmen. Ik dacht dat deze collectie morgen pas uitkwam (zaterdag) en toen ik vorige week vrijdag toevallig vernam dat het een weekje eerder was begon ik helemaal te flippen! Ik moest en zou die blush hebben! En sinds ik hem heb ben ik enkel nog verliefder geworden!


Omg, kijk eens hoe mooi! Bijna te mooi om te gebruiken. Deze blush heeft dezelfde grootte als een mineralize blush van mac, en is dus ook een gebakken blush. Dat vind ik persoonlijk wel altijd heel leuk omdat je dan toch de zekerheid hebt dat het een mooi gepigmenteerde blush gaat zijn. Wat wel heel vaak bij mineralize blushes is is dat ze wel meestal redelijk korrelig zijn, wat dus bij deze ook het geval is.


De buitenkant is een heel mooi liefroze kleurtje dat bijna volledig mat is. Je kan deze kleur ook perfect apart gebruiken voor mooie lief roze wangetjes. Het midden is een licht paarsig lavendel kleurtje met shimmer. Deze geeft dus de mooie glow aan je blush als je ze samen gebruikt. Het hartje is een beetje klein, dus is het bijna onmogelijk om deze apart te gebruiken.


Hierboven zie je de swatches. Links is de buitenkant, in het midden zie je het hartje en rechts zie je de beide kleurtjes samen. Persoonlijk vind ik het het mooist om ze samen te gebruiken, maa als ik mijn blush wat rustiger wil houden gebruik ik ook graag de roze kleur apart.

Omg, ik vind het zo een prachtige blush en ik heb er zeker geen spijt van dat ik hem gekocht heb! Als je hem in de winkel nog kunt bemachtigen zou ik er zeker voor gaan! Je zal er geen spijt van hebben! Deze blush is wel een beetje prijzig, ongeveer gelijk als een gewone mineralize blush van MAC (€22,50), maar ik vind het hem zeker waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten