zondag 3 april 2011

It's going to be quite...

Hey hey hey,

Waarschijnlijk hebben jullie wel al gemerkt dat het de laatste tijd een beetje stiller is dan anders op pretty in pink. Dit komt omdat ik het echt super, maar dan echt superdruk heb met school de laatste tijd. En het begint nog maar, want deze week heb ik deelexamens. Daarom heb ik besloten om deze week geen updates online te zetten. Het is beter voor mij, maar ook voor jullie, want anders ga ik toch maar snel snel iets in elkaar steken en dan hebben jullie er ook niets aan. Ik heb nog een paar leuke dingen om aan jullie te laten zien (* Giggly blush van Mac, hint hint *) xp. En natuurlijk nog een heleboel andere dingen. Dus normaal gezien kunnen jullie vrijdagavond terug een update verwachten van mij! Als je ook examens hebt, heeeeel veel succes!

Dikke knuffel!

Astrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten