donderdag 31 maart 2011

NOTD O.P.I Y'all come back ya hear?


Vandaag ga ik jullie een NOTD van een heel mooi lakje uit de O.P.I Texas collectie laten zien. Dit is ook mijn allereerste O.P.I lakje, en ik kan jullie alvast zeggen dat ik er heel enthousiast over ben!


Het lakje heeft de naam Y'all come back ya hear?, helemaal in het Texas thema! Het kleurtje is echt een heel fijn en zomers kleurtje. Het is echt een heel mooie en pure oranje kleur. Ik vind hem zelf een beetje te fel om hem zo te dragen, maar met een mooie crackle top coat erover heen zou deze super mooi zijn! Dat ga ik binnenkort dus eens uittesten! Ook supermooi voor op je teennagels in een paar teenslippers natuurlijk!


Op de NOTD heb ik 3 laagjes op. Het is echt een onwijs glanzend en zacht lakje! Ik kon echt niet van mijn nagels blijven! Hij bleef ook enkele dagen zitten zonder chippen, dus een heel fijn lakje! Ik ben overtuigd!

Je kan dit lakje kopen voor €13,95 in een O.P.I verkooppunt.

Hebben jullie ervaring met O.P.I? En vinden jullie het ook zo fijne lakjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten