maandag 18 april 2011

Favorite songs of the moment

Vandaag ga ik jullie terug enkele liedjes laten zien die de laatste tijd non-stop staan te spelen op mijn laptop. De meeste zit ik dan ook nog eens luidop mee te janken, geloof me, dat wil je niet horen xp



Laura Jansen vind ik echt een fantastische zangeres! Vroeger was ik heel erg fan van " use somebody" van haar, maar deze vind ik toch net ietsjes mooier op dit moment. Ik beluister haar liedjes echt al superlang, she's amazing! ^^



Ik weet niet waarom ik zo van dit liedje hou, maar ik kan niet stoppen met ernaar te luistern! Normaal ben ik niet zo fan van Adele, maar deze vind ik toch een topper!



Hier vind ik de combinatie tussen de verschillende stemmen gewoon zo mooi. Normaal ook absoluut mijn stijl niet, maar de laatste tijd luister ik er ook supervaak naar.



Dit is normaal gezien echt mijn stijl niet, maar dit is een liedje dat ik echt keihard kan opzetten als ik me niet zo lekker voel en dan gewoon superhard ga meezingen xp



Ellie Goulding heeft echt zo'n prachtige stem en zo'n mooie liedjes! Deze kan echt een hele dag staan spelen op repeat bij mij!



Deze gaat echt al zoooo lang mee bij mij! Hier luister ik echt al jaren met plezier naar! Het liedje zit gewoon zo mooi in elkaar!

Welke liedjes zijn jullie favorieten van het moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten