dinsdag 19 april 2011

Garnier intensive 7 days body milk


Het zonnetje schijnt weer volop, de zomer is op komst! Wie wil er dan geen mooie, gehydrateerde en stralende huid hebben? Maar die krijg je natuurlijk niet zomaar! Daarvoor moet je regelmatig smeren, smeren en nog eens smeren! Sinds kort heeft Garniet er een nieuwe body milk bij waar ik helemaal voor verkocht ben!


De intensive 7 days body lotion. Deze body lotion beloofd je huid tot 7 dagen lang gehydrateerd te houden. Daarvoor zit er L-bifidus in, die voor een mooie hydratatie zou moeten zorgen. Ik testte hem alvast voor jullie uit!

De flessen zijn echt huge! Deze schatjes kan je dus niet zomaar in je tas steken of op reis meenemen! Maar omg, I love them!


De geur vind ik al fantastisch! Ik ben echt dol op mango! Vanaf de eerste keer dat je smeert voelen je benen echt veel minder droog aan. 7 dagen is wel een beetje te veel van het goede denk ik. Ik probeer toch elke dag te smeren, en mijn benen zijn terug in topvorm! Maar met deze body lotion kan je wel enkele daagjes over slaan denk ik. Deze variant met mango-olie is speciaal bedoelt voor de droge huid, super voor mijn droge beentjes dus!

En nog een leuk detail is dat deze body milk nog geen €5 kost! Een echt budget topper dus! Er zijn nog 3 andere soorten ( cacao, aloë vera en karitéboter ) . Ik heb ze in de winkel allemaal eens geroken, maar deze blijft toch mijn favoriet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten