dinsdag 12 april 2011

Lookinggoodtoday.com



Looking good today is een webshop voor mooie en hippe sieraden. Maar je kan er nog veel meer vinden; zonnebrillen, portemonnees, sjaals, riemen,..... Echt een supergave winactie dus! Vooral die sieraden vnd ik prachtig. Supermooie en eigentijds, helemaal met de laatste trends mee! Ik heb ook enkele sieraden van deze webshop en deze laat ik jullie graag vandaag zien.




Als eerste heb ik een prachtige zilverkleurige strikjes-ring. Omg, ik ben echt dol op strikjes; in mijn haar, op ringen, oorbellen,..... Toen ik deze ring zag staan moest ik hem gewoon in mijn winkelmandje plaatsen! Het strikje is gemaakt van een soort van ijzeren gaas die tot een strikje is gemaakt. De ring is verstelbaar, dus is hij normaal gezien gepast voor iedereen. Normaal heb ik bij ringen die niet van zilver zijn dat ze na een tijdje kleur beginnen af te geven op mijn vingers, maar bij deze is dat niet het geval, zeker een aanrader dus! ^^




Naar deze oorbellen was ik al zoooo lang op zoek! Ik had hem al zo vaak op blogs enzo zien voorbij komen, maar ik kon hem nergens vinden. Toen ik hem in deze webshop zag staan sprong ik gewoon een gat in de lucht! Het zijn prachtige zilveren engelen vleugeltjes met steentjes! Zo mooi! Ze zijn redelijk lang, maar ze vallen heel goed mee qua gewicht! Ik draag normaal nooit zware oorbellen en ik heb er helemaal geen pijn van gehad! Ze zijn zo adorable! I love it! ^^

En nog een tip; er zijn "kuise meises" look-a-like oorbellen te koop sinds kort! Rennen naar die webshop dus als je er wilt!

Ben je benieuwd geworden naar die fantastische webshop? Neem dan zeker eens een kijkje! Je zal het je zeker niet beklagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten