donderdag 14 april 2011

Gamila Secret soap - Wild rose


Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over de Gamila secret zeep. Deze heb ik al heel lang in huis, maar ik vergat er telkens iets over te schrijven. Ik vertelde jullie al een tijdje geleden over de face en body oil van Gamilla secret, en daar was en ben ik nog steeds heel enthousiast over.Ik gebruik het wel maar 1 keer in de week meer, maar het houd mijn huid echt in topconditie!


Gamila secret heeft dus ook een assortiment zepen, en daar zijn ze heeft bekendst om. Deze produceren ze al veel langer dan de face en body oil. De verpakking vind ik echt supermooi! Het is precies of je een schat opent! En op de voorkant zie je een zwart gaatje bovenaan zitten. Je moet een klein beetje op het doosje drukken en dan ruik je het zeepje. Zo kan je in de winkel makkelijk kijken welke geur je het lekkerste vind. Zo kom je niet thuis met een zeepje dat je vind stinken.


Er staat ook een hele leuke quote onder het zeepje " In all things of nature there is something of the marvellous ". Zoals je ziet wil Gamila secret met de verpakking rust en klasse uitstralen. Het lijkt zelfs of het zeepje in een stuk steen zit, zo mooi! Deze zeep is met unieke ingrediënten en met een unieke en lang verwerkingsproces gemaakt. Al de Gamila zeepjes zijn met de hand gemaakt, elk zeepje is dus uniek!


Deze zeep is echt heel uniek. Ik heb de wild rose versie, en voor 1 kilo essentiële wil rose olie is 5000 kilo bloemblaadjes nodig, wat ongeveer neer komt op 750 rozen! Een heel kostbaar goedje dus!


De zeep kan je voor 3 verschillende doeleinden gebruiken; als make-up remover, gezichtsreiniger en lotion, alles in 1 dus! Je kan het zelfs gebruiken om je te scheren! Superhandig als je eens gehaast bent en niet elke stap apart wilt doen!


Hoe gebruik je deze zeep het best? Eerst "warm" je hem een beetje op met warm water en vervolgens breng je hem op je gezicht en lichaam aan. Goed inmasseren en vervolgens minstens 15 seconden laten inwerken voor het beste resultaat. Daarna kan je het afspoelen.

Na het gebruik van deze zeep voelt mijn huid echt gehydrateerd aan, niet trekkerig of vet. Iets wat ik bij vele gezichtszepen wel heb. Je kan deze zeep ook voor je lichaam gebruiken, maar ik gebruik hem het liefst enkel voor mijn gezicht.

Ik vind de wild rose versie heel lekker bloemig ruiken. Heel fris bloemig, en zeker niet ouderwets bloemig! Echt een superlekker zeepje dat ik heel graag gebruik!

In dit filmpje kan je zien hoe de zeepjes gemaakt worden.

Als je graag de andere geuren wilt leren kennen, meer over de producten te weten wilt komen of een verkooppunt wilt zoeken in jouw buurt, neem dan zeker een kijkje op de site van Gamila secret.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten