vrijdag 11 februari 2011

Vivi-clothes kwastenset


Vandaag ga ik het hebben over een kwastenset die ik echt al een hele tijd in huis heb. Eentje van Vivi-clothes. Vivi-clothes is een website met allemaal leuke japanse kleren, make-up en verzorgingsproducten. Echt een hele leuke webshop vol mooie dingen!


De rol zelf vind ik er wel leuk uitzien. Vooral door de sluiting; een koord dat je er moet rond wikkelen.
Het handvat van de kwast lijkt nogal goedkoop. Helemaal bruin, maar je voelt de ribbeltjes enzo, maar waarschijnlijk weten jullie niet wat ik bedoel :p

* Spons applicator: phaha, moet ik hier iets over zeggen?!

* Oogschaduwkwastjes (3): Deze zijn echt heel erg fluffy. Je hebt twee smalle die je als blendingkwast kan gebruiken en eentje dat een beetje breder is en dus perfect is om oogschaduw aan te brengen. Maar om oogschaduw aan te brengen vind ik de kwast dan weer te fluffy. In het begin lieten deze kwasten best wel veel haren los, maar hier had ik na enkele keren te gebruiken geen last meer van.

* Wimper/ wenkbrauw kwastje: Ik gebruik dagelijks zulke kwasten, daar valt niet echt veel over te zeggen. Bij mij is deze stuk omdat het bovenste stukje loskwam van het handvat.

*Fan brush: Deze vind ik eigenlijk best wel fijn. Lekker zacht en perfect om felle blush mooi mee aan te brengen, niets op aan te merken!

* Poederkwast: Deze is niet hard, maar ook niet zacht, een beetje tussen de twee. Hij valt wel mee, maar ik heb al fijnere poederkwasten geweten!

*Blush kwast: Deze vind ik eigenlijk absoluut niet fijn, die is echt heel hard, en ik zou mijn blush enkel kapot maken door deze te gebruiken!

Tja, zoals je ziet zitten er in deze set niet echt veel fijne kwasten. Er zijn er enkele goede, maar daarvoor zou ik deze set niet kopen. En ik vind het eigenlijk ontzettend duur voor wat je krijgt! Je betaald maar liefst €29,95! Daarvoor kan je al een degelijke kwastenset kopen!

Maar als je op zoek bent naar leuke kleren of leuke make-upjes moet je zeker eens een kijkje nemen bij Vivi-clothes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten