zaterdag 12 februari 2011

Himalaya Herbals Neem face wash


Dit is intussen denk ik al het derde of vierde product dat ik review van Himalaya Herbals. Ik hou echt zo van dit merk! De producten zijn echt superfijn en over de prijs kan je ook al niet klagen! Vandaag ga ik jullie mijn favoriete product van Himalaya Herbals laten zien!


Het is de purifying neem face wash. Ik heb enkele face washes, en deze is toch mijn absolute favoriet! Ik vind hem even goed als mijn Dermalogica face wash! Heel moeilijk om te beslissen welke ik beter vind!

De verpakking is weer heel simpel, maar ik vind dat dat juist een pluspunt is bij dit merk. Je herkend direct de goede en kwalitatieve producten!


De substantie is gelig/groen. Als ik deze op mijn gezicht aanbreng is het echt een zijdezacht gevoel. Ik blijf dit product maar inwerken in mijn gezicht omdat het zo een fijn gevoel geeft! Deze schuimt heel lichtjes, bijna niet. Als ik hem afspoel voel ik direct een mijlengroot verschil! Mijn t-zone is niet vettig meer en mijn puistjes zijn zichtbaar kleiner geworden! Samen met de walnut face scrub van Himalaya Herbals is dit een fantastische combinatie! Ik gebruik deze nu al enkele maanden, and i'm still in love!

Je kan dit product kopen voor maar €5,95 samen met nog vele andere fantastische producten  bij Himalaya Herbals!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten