donderdag 10 februari 2011

MAC MSF natural


Dit product was ik echt al zooo lang aan het lemmen! Elke keer dat ik het voorbij zag komen op youtube in favorieten filmpjes enzo wist ik gewoon dat ik dit ook wou! Ik kon me niet bedwingen en kocht de MAC MSF natural vorige week.


Ik ben de laatste tijd heel erg into minerale producten omdat ik tegenwoordig vaak puistjes krijg op mijn voorhoofd van gewone make-up. Daarom leek dit poeder mij ook een perfecte keuze. De verpakking is heel simpel en classy. But I like it! Ik werd door de vriendelijke MUA geholpen om de perfecte kleur voor mijn te vinden; medium.



Dit poeder zorgt voor een egaal effect op je gezicht zonder dat het je porïën verstopt. Het is geen poeder dat perfect dekt, maar het is lekker licht en ziet er toch verzorgt uit. Je kan het gebruiken om je gezicht af te poederen na je foundation of gewoon als het rap moet en je hebt niet veel tijd.
Dit poeder is gewoon echt superfijn! Ik denk niet dat ik nog terug ga gaan naar mijn oude van Catrice. Deze is daar gewoon veel te fijn voor!

Enkel de prijs is een minpuntje, je moet €25 neerleggen voor dit poeder, but it's totally worth it!

Welk poeder gebruiken jullie? Hebben jullie een MSF in jullie bezit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten