zondag 20 februari 2011

Mac Wonder Woman swatch


Waarschijnlijk hebben jullie allemaal wel al iets gehoord over de MAC Wonder Woman collectie die begin maart gaat uitkomen. De meningen hierover zijn nogal verdeeld, de ene vindt de verpakkingen het einde en de andere vindt ze spuuglelijk. Ik was heel benieuwd naar deze collectie en vandaag mag ik jullie al een kleine preview geven van deze collectie, namelijk een van de pigmenten; bright fuchsia.


De verpakking, je bent er voor, of je haat het. Ik kan niet ontkennen dat ze speciaal zijn. Door de felle kleurtjes en het wonder woman logo. Maar ja, het is niet voor niets de "wonder woman" collectie hé!

Ik vind het best wel jammer dat ik het doosje van dit pigment niet heb, want ik vond het echt zoooo mooi! Lekker druk met Wonder Woman er in het groot op, I like it! ^^


Zoals je op de foto hierboven al kan zien is het echt een heel felle roze kleur. Helemaal in de Wonder Woman stijl natuurlijk! Wat me wel direct opviel bij dit pigment is dat het er in het potje redelijk korrelig uitziet. Ik had zelf al twee MAC pigmenten, en die zijn totaal anders van substantie


Hier zijn ze dan, de swatches! Links zie je 1 veegje droog aangebracht en rechts zie je 1 veegje nat aangebracht. Een wereld van verschil! Droog aangebracht is perfect voor een daily look en als je dit pigment voor een feestje wil gebruiken is het natuurlijk leuker om hem nat te gebruiken, al vind ik hem persoonlijk dan een beetje te fel.

De substantie is echt heel zacht, een soort zijde-achtige finish. Let wel op voor fall-out, want dit heb je rap bij dit pigment. Het is gemakkelijk te blenden, maar let wel op dat je het niet to much doet zodat je er als een clown uitziet.

Je kan dit pigment samen met de hele Wonder Woman collectie verkrijgen vanaf 5 maart in alle MAC filialen. Dit pigment zal €22 kosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten