maandag 21 februari 2011

Himalaya Herbals Exfoliating walnut face scrub


Vandaag ga ik het weeral eens over een product van Himalaya Herbals hebben. Ik weet het, maar ik hou echt zo van dit merk. En zeker van dit product; de exfoliating walnut face scrub. Deze gebruik ik enkele keren per week, en ik zou echt niet meer zonder kunnen! Hij is zoooo fijn!


De verpakking vind ik heel simpel, maar daarom niet minder mooi. Natuurlijk is het altijd leuker om een duurder ogende tube te hebben , maar hier is niets mis mee! Er staat duidelijk en goed alle informatie op die je nodig hebt. Dit was een van de producten waar ik het meest benieuwd naar was. Vooral door de combinatie van walnoot en scrub. Ik hou best wel van nootjes, dus leek deze me fantastisch!


En ik dacht juist! Ik hou echt van deze geur, al zou ik hem niet direct linken aan een walnoot geur. Hij is een stuk zoeter dan walnoot. De substantie is niet te dik, maar ook zeker niet te dun, perfect eigenelijk. Er zitten grotere en kleinere scrubdeeltjes in. Deze lijken meer een soort "velletjes" heel raar om te beschrijven. Misschien een soort walnotenvelletjes?  Who cares? Hij scrub echt heel fijn. Misschien een beetje ruw, maar daar hou ik wel van. Nadat ik de scrub gebruikt heb voelt mijn gezicht veel egaler aan en kan ik geen oneffenheden meer bespeuren, super dus!

Deze scrub kan je voor een heel leuk prijsje kopen in de webshop van Himalaya Herbals.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten