dinsdag 22 februari 2011

Webshop: Dress republic


Vandaag wil ik een heel leuke webshop met jullie delen. Ik ontdekte deze enkele weken geleden, en ik kan het jullie niet nalaten deze aan jullie te tonen. Dress Republic is echt een prachtige webshop met supermooie kleren en accesoires. Ik heb er eens in zitten rondsnuffelen, en ik vind echt zooooo veel dingen prachtig!
Ik ga jullie mijn favorieten laten zien!


Polka party dress - €29,95

Shoulder pleats dress grey - €27,95

Boxy pockets jurk - €34,95

Blossom ring - €12,95

Fox ring - €25,95

Kijk eens naar die prachtige kleedjes en juwelen! Ik ben de laatste tijd echt dol op kleedjes en rokjes, dus dit is echt heaven voor mij! Als ik ooit eens de kans krijg om in deze webshop iets te bestellen ga ik dat zeker doen!

Maar het leukste van allemaal is dat ik voor jullie een kortingscode heb kunnen regelen van 25%! Fantastisch he! De code is " astrid25 " en deze is geldig tot 28 februari, dus nog een klein weekje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten