donderdag 17 februari 2011

Cadeautje gekregen!


Ik heb van mijn zus een tweetal weekjes geleden een leuk cadeautje gekregen. Ze was naar Barcelona geweest en heeft daar enkele leuke Kiko make-upjes voor mij meegebracht, echt superlief!




Als eerste deze supermooie paarse oogschaduw met hele kleine shimmertjes erin. Echt supermooi, ik ben de laatste tijd heel erg into paarse kleurtjes, dus dit is helemaal mijn ding!


En dan als laatste nog twee hele mooie Kiko nagellakjes. Een donkerpaars een een azuur blauw lakje. Ik heb ze allebij al opgehad en ze zijn heel erg mooi! Alleen valt het paarse een beetje donker uit, het lijkt meer zwart op je nagels, maar het is alsnog een heel mooi kleurtje!

Je mag hier zeker nog reviews van verwachten en nog eens bedankt zus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten