woensdag 16 februari 2011

Embryolisse Lait-crème concentré


Vandaag ga ik het over een fantastisch product hebben dat ik een tijdje geleden leerde kennen; Lait-crème concentré van Embryolisse. Ik had al enkele positieve dingen over dit merk gehoord en wou het nu toch wel eens zelf testen. Dit is waarschijnlijk het meest gewilde en gekochte product van Embryolisse dat ook door veel visagisten wordt gebruikt.


Je kan deze crème voor verschillende doeleinden gebruiken, als primer, moisturizer en ik las zelfs dat je hem als make-up remover kan gebruiken, al heb ik dat laatste nog niet geprobeerd :p Ik hou echt van multi functionele producten, ik ben soms een beetje lui en dan zijn zulke producten wel handig. ^^


De substantie is redelijk vloeibaar, dat komt door de grote hoeveelhuid water erin terug te vinden is. Het voelt lekker verfrissend en licht aan op je gezicht. Echt een heel fijn product om aan te brengen! Zeker als je een beetje verkoeling nodig hebt in de zomer.


Deze crème trekt heel snel in wat handig is als je in een hurry bent. Je huid voelt na het gebruiken heel gevoed en heeft een mooie glow. Je huid is na het aanbrengen helemaal klaar om je make-up op aan te brengen. Ik vind het echt een fantastisch product! Je hoeft niet lang te wachten tot je primer ook nog eens is ingetrokken, echt een aanrader!

Deze crème is echt een aanrader, ik ben helemaal verkocht! Je kan deze crème verkrijgen voor de prijs van €16,75 wat ik een perfecte prijs vind voor dit product. Je kan dit, en een mooi gamma van andere producten van Embryolisse terug vinden in de Nederlandse webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten