maandag 14 februari 2011

Gamila Secret face & body oil



Ben jij de winter ook zo beu? Die snijdende kou op je gezicht, die wind, die regen,..... Ik ook! Maar, we kunnen er toch niets aan veranderen, dus kunnen we beter zo goe mogenlijk voor onze huid zorgen tijdens deze periode ( en anders natuurlijk ook! ). Je huid is in de winter altijd doffer en droger en is gevoeliger voor dit weer. Daarom kan het best wel een boost gebruiken! Daarom is het een goed idee om of en toe eens een gezichtsolie te gebruiken in plaats van een gezichtscrème 's avonds.


Ik kende Gamila Secret enkel van de fijne zeepjes. Deze had ik zelf nog niet gebruikt, maar ik had er wel al veel positieve dingen over gehoord! Maar sinds kort heeft Gamila Secret iets nieuws op de markt, namelijk de face & body oil. Deze is speciaal ontwikkeld voor de huid die er dof en futloos uitziet en een opkikkertje kan gebruiken.


Deze olie is 100% natuurlijk met een uitstekende kwaliteit. Deze olie is voor elke leeftijd en elk huidtype geschikt! Nu vraag je je waarschijnlijk af hoe dat komt?... Wel, voor deze olie worden wel 15 verschillende kruiden gebruikt. Elk huidtype pikt zou de kruiden die het nodig heeft op om de huid terug te laten stralen. Slim gezien toch?! Verder zit er nog oa. druivenpitolie, amandelolie, lavendelolie, jojoba-olie, olijfolie, avocado-olie en vitamine E in. Een heel rijke en voedende olie dus!


De olie zit in een prachtig mat glazen flesje dat redelijk zwaar aanvoelt. Dus straalt zo'n pure luxe uit! Het staat echt zo mooi op mijn make-up tafel tussen mijn andere mooie gezichtsverzorgingsproducten. Doordat het een glazen flesje is moet je wel oppassen dat je het niet laat vallen, dat zou zonde zijn! Op het flesje zit een zwart glanzend pompje. 1 pompje is de perfecte dosering om mijn gezicht te doen. Meestal neem ik er twee zodat het nog net ietsjes meer hydratatie geeft en dan kan ik mijn nek ook eens lekker verwennen.


De olie is redelijk vettig, maar toch nog een stuk minder vettig dan gewone keuken olie. De geur is lekker kruidig en blijft nog een paar uurtjes nageuren. Let op, deze olie heeft toch wel een half uurtje of langer nodig om in te trekken, dus breng deze olie 's morgens niet aan, tenzij je heel veel tijd hebt! Ik breng deze 1 à 2 keer per week aan. Vooral op de momenten dat ik voel dat mijn huid het echt nodig heeft.


In het begin bracht ik het elke avond aan, maar dit had niet het gewenste effect voor mij. Doordat mijn huid te gevoed was kreeg ik terug een trekkerig gevoel na het gebruiken. Toen ben ik gestopt met het te gebruiken omdat ik dacht dat het voor mij niet werkte. Enkele weken later wou ik het toch nog een kans geven omdat mijn huid het echt nodig had. Daardoor ontdekte ik dat het veel beter is om het maar 1 à 2 keer per week te gebruiken.

Je kan deze olie ook voor andere plaatsten op je lichaam gebruiken waar je droge plekjes hebt. Bijvoorbeeld op je elleboog, voeten,..... Dit heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar als ik voel dat ik dat nodig heb zal ik het zeker eens proberen!

Je kan deze face & body oil van Gamila Secret kopen voor €69,95 voor 50 ml. Best wel prijzig, maar je betaald natuurlijk ook voor de prachtige verpakking! En, je doet er best wel lang mee omdat je er maar een heel klein beetje per keer van nodig hebt. Ik vind het echt een super product dat ik iedereen aanraad!

Je kan deze olie verkrijgen bij de Douglas, Skins en de webshop van Gamila Secret.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten