woensdag 26 januari 2011

Winactie Natural Health!



Wat zei ik gisteren nu ook al weer? Een verassing?....
Jaaaa! En een superleuke vind ik zelf! Ik mag namelijk van Natural Health een geschenk setje weggeven aan een van jullie! Is dat niet amzing? Ik ben echt dol op dit merk, dus ik ben echt heeeeel jaloers! ^^


Wat zit er in het setje? Er zitten twee sample bodymilks en 2 sample douchegels in van elk 50 ml. Superleuk dus om enkele leuke producten uit te testen!

Maar..... Wat moet je hiervoor doen?
Wel, dat is heel simpel!

* Laat in een comment achter dat je meedoet met deze winactie.
* zorg dat je een geldig e-mail adres ingevuld hebt.
*Volg me op Bloglovin' en/of op Youtube. -> Laat je youtube acount in de comments achter.

Je kan meedoen met deze winactie tot 2 februari. Jullie hebben dus nog een weekje de tijd. Ik ga random iemand kiezen en ga een mailtje sturen naar de winnaar.

Heel veel succes allemaal!

Ps: Dit is mijn 150ste artikel! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten