donderdag 27 januari 2011

Bedel-sieraden.nl


Bedel-sieraden.nl is een webshop met, hoe kan je het al raden? Bedel-sieraden natuurlijk! Je kan een armbandje met een grootte naar keuze kiezen en dan begint het uitzoeken van leuke bedels! En geloof me, dat is niet gemakkelijk, want je hebt echt amazing veel keuze!


Zelf heb ik ook een Elemento armbandje met 4 bedels eraan. Ik heb een armbandje van 17 cm omdat ik echt wel dunne polsen heb en ik niet graag armbandjes heb die te los hangen.


Ik koos 4 bedeltjes uit die ik echt supermooi vond. Eerst had ik er wel 20 in mijn virtueel winkelmandje liggen, maar heb me toch kunnen beperken tot 4 :p

Als eerste koos ik een sleuteltje met een hartje eraan. Echt supercute! En als tweede een kikkertje met een groene glazen kraal erin. Ik vond het er gewoon zo mooi en zo schattig uitzien dat ik het gewoon niet kon laten liggen!


Dan koos ik nog een zeepaartje met strass-steentjes erin. Zeg nu zelf, wie kan er weerstaan aan zo iets moois? En dan, de letter A. Daar moet ik waarschijnlijk niet echt veel uitleg bij geven, dat spreekt voor zich!


Aan het uiteinde van het armbandje hangt er een bedeltje met Elemento erop. Het ziet er echt een superchique armbandje uit!

Wil jij ook zo'n mooi armbandje? Neem dan zeker eens een kijkje in de webshop van Bedel-sieraden.nl !
Het armbandje kost €2,49 en de prijzen van de bedeltjes liggen tussen de 2 à 4 euro. Supercheap voor zo'n leuk armbandje dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten