dinsdag 25 januari 2011

Natural Health


Enkele weken geleden kreeg ik de kans om enkele producten van Natural Health te testen. Toen ik het pakketje binnenkreeg was ik niet echt onder de indruk, maar dat kwam waarschijnlijk door de verpakking. Ik was 's morgens mijn make-up aan het doen en besloot deze producten te gebruiken. Ik verwachte er niet veel van, maar ik was echt stomverbaast!


Als eerste deze reinigingsmelk en reinigingslotion. De verpakking is een beetje saai, en daardoor had ik ook niet echt een drang om ze te beginnen testen. Maar, ze zijn echt fantastisch! Ik heb nog nooit een reinigingsmelk geweten die zo snel intrekt en mijn huid zo zacht maakt! Ik heb een heleboel andere merken staan ( Snowberry, Dermalogica, Cupcake organic, Embryolisse, Gamilla secret,...) Maar geen enkel merk kan dit overtreffen! Mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien en is nog nooit zo zacht geweest! Nu gebruik ik niets anders meer! Zo geweldig is het! De lotion is al even fantastisch! En de geur is echt goddelijk! Het ruikt superlekker naar Zwitsal, en ik hou echt van die geur!


Verder heb ik ook nog een gezichtscrème, scrub en maskertje van Natural Health.



De potjes zijn weer niet echt speciaal, maar de inhoud is wederom super!


De gezichtscrème gebruik ik na de reinigingsmelk en de lotion en laat mijn gezicht lekker gevoed aanvoelen. Deze trekt weer onwijs snel in en maakt mijn gezicht superzacht!

De scrub bevat echt hele fijne scrubdeeltjes. Er zitten er superveel in, en die combinatie zorgt voor een perfect resultaat. Echt een hele fijne gezichtsscrub met wederom die zalige geur!

Het maskertje is dikker qua structuur en voelt een beetje klei-achtig aan met een satijnen finish. Het is echt supershiny! Weeral een fantastisch resultaat nadat ik dit maskertje gebruikt heb! Helemaal geen trekkerig gevoel dat ik bij veel maskertjes wel heb. Super!

Ik ben echt verzot op deze producten! Ik vind het echt jammer dat ik van alle producten de kleine verpakkingen heb! Ik wil ze echt opnieuw kopen als ze op zijn! Echt superstuff!

Ben je op zoek naar een aantal fantastische gezichtsproducten aan een aantrekkelijke prijs? Neem dan zeker een kijkje in de webshop van Natural Healt! En.... kom morgen zeker eens een kijkje nemen op Prettyinpink, want dan heb ik nog een verassing voor jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten