woensdag 19 januari 2011

Too Faced shadow insurance


Mijn oogschaduwbasis werkte bij mij eigenlijk voor geen meter, en hij begon echt helemaal hard te worden, dus vond ik dat ik toe was aan een nieuwe. En toen ik in Rotterdam was kocht in de Too Faced shadowinsurance in de Sephora. Waarom hebben we hier in Belgiƫ toch geen Sephora :(


Ik had er al heel veel goede dingen over gelezen, dus was ik er wel benieuwd naar. De oogschaduw basis zit in een smal blauw tubetje. Ik vind het er wel leuk uitzien!

Het is een redelijk sheer en huidskleurige substantie die heel makkelijk uitsmeerd! Ik breng deze oogschaduwbasis voor mijn poeder/ concealer,... zodat het de tijd heeft om in te trekken. Normaal is dit niet echt nodig omdat hij echt supersnel intrekt, maar zo vind ik het toch het fijnst!

Mijn oogschaduw blijft echt vanaf ik het opdoe tot ik het eraf haal perfect zitten zonder te creasen, echt super! Bij de Hema oogschaduw basis was dit niet altijd het geval.

Ik vind dit echt een aanrader! Je kan deze kopen in de Sephora voor ongeveer €16, hij is het echt waard!

Welke oogschaduw basis gebruiken jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten