dinsdag 18 januari 2011

Born pretty store kwastenset


Al een hele tijd terug kreeg ik enkele spulletjes van Born Pretty store toegestuurd. Heel leuk natuurlijk! Ik ga alles in een aparte review zetten, dus mogen jullie nog enkele reviews verwachten over deze webshop. Als eerste kreeg ik deze kwastenset met deze zilveren brush roll.

Tja, om eerlijk te zijn; de kwastenset vind ik echt ugly! Gewoon echt kinderachtig! Hij is ook langs de binnenkant van plastiek, dus dit zou ik zowieso al niet gebruiken. Maarja, op naar de kwasten zelf...



De kleur van de kwasten had ik liever anders gehad. Ik had een kwastenset met een zwart handvat gevraagd, maar er was iets misgelopen, dus kreeg ik een andere kwastenset. Ik had toch liever die andere gehad, want deze kwasten vind ik persoonlijk niet echt fijn behalve een paar.

Lipstick brush -> Deze kwast voelde in het begin echt raar aan, het was alsof de punt samengeplakt was. Na er een paar keer over mij hand gegaan te hebben was dit weg, maar dan was de scherpe punt ook weg, dus kun je er niet echt precies mee werken. Persoonlijk vind ik dit dus echt geen fijn kwastje!

Lipliner brush -> Deze is dan al weer een stuk zachter! Al zou ik dit niet echt voor mijn lippen gebruiken omdat hij daarvoor een beetje te smal is, maar voor eyeliner ofzo is hij perfect!

Sponge applicator -> Daar ga ik niets over zeggen, maar ik vind zo'n kwast echt nutteloos en crap!

Eyeshadow applicator -> Dit is een rond en stevig kwastje, perfect voor losse pigmenten mee aan te brengen. Je moet wel oppassen voor fall-out!

Eyeliner brush -> Deze vind ik het fijnst van de hele set! Ik had nog geen eyeliner kwastje, en nu gebruik ik het elke dag om een nude oogschaduw aant te brengen onder mijn ogen. Het is echt superzacht! Wel een beetje te breed voor een fijn lijntje.

Powder brush -> Deze is redelijk zacht, maar ik gebruik toch veeeeel liever mijn roze kabuki! Hij verliest ook af en toe een paar haartjes, maar niet overdreven veel!

Tja, deze set vind ik dus toch niet echt een aanrader, of het zou moeten zijn dat je maar op zoek bent naar een paar goede kwastjes en de rest er met plezier bij neemt.

Voor de prijs moet je het zeker niet laten, want deze kwastenset kost maar $4,74 echt een koopje dus! Maar er zijn nog een heleboel andere leuke dingen te koop bij Born Pretty Store, dus neem zeker een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten