maandag 24 januari 2011

Cute is my name


Na een lange en vermoeiende dag op school is het natuurlijk fantastisch om een leuk pakketjes thuis te vinden! Maar toen dit pakketjes toekwam was het nog leuker dan anders omdat het echt zo lief en mooi ingepakt zat! Het was een pakketjes van Cute Is My Name.



Ik ontving drie superschattige dingetjes die ik graag aan jullie laat zien. Cute Is My Name verkoopt heel diverse dingen, van kantoorbenodigdheden, tot sieraden,... Echt heel leuk om eens een kijkje te nemen in de webshop!


Omg! How cute is that?! Heel toepasselijk voor de shop natuurlijk! Superleuke papieren zakjes met een vlindertje erop! Maar, wat zat er in de zakjes......


Als eerste een gsm-hangertje met twee voetjes eraan. Die hangt nu vrolijk aan mijn gsm te bungelen! :p


En.... Een paar oorbellen met mooie groene glazen kralen! Voor mij zijn ze een beetje te zwaar, maar ze zijn alsnog supermooi! Ik zal er zeker wel iemand anders blij mee kunnen maken!


En dan als laatste zater er 3D stickers in. Echt superleuke stickers! Superwoman, here I come! :p
Ik weet nog niet waarvoor ik ze ga gebruiken, maar ze zijn zeker superleuk!

Neem zeker eens een kijkje in de webshop van Ramona! Als jij een sucker bent voor cute dingen, dan is dit heaven voor jou! Je kan betalen via een overschrijving of iDeal en binnen een paar dagen heb je je superschattige pakketje al in huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten