zondag 30 januari 2011

Himalaya Herbals scrub + maskertje


Vandaag ga ik heb over de twee volgende producten van Himalaya Herbals hebben, namelijk de Apricot scrub en het Neem face pack maskertje.


De verpakking vind ik wel nog OK, ze zijn niet echt wauw, maar lekker simpel. De verpakkingen lijken hard op elkaar behalve dat ze allebei een andere kleur hebben zodat je direct weet welke tube je nodig heb.

Als eerste de gentle exfoliating apricot scrub. Ik ben altijd in the mood om nieuwe scrubs te ontdekken, dus hier was ik heel benieuwd naar. De scrub ruikt heel lichtjes naar abrikoos, zeker niet overheersend.


De substantie zelf is vrij dik. Ik weet niet of dat een voordeel of een nadeel is, maar ik hou toch meer van vloeibare scrubs. Deze is net iets moeilijker om uit te smeren op je gezicht. Het fijne is dat niet alle scrubdeeltjes even groot zijn. Er zitten gewone tussen en ook hele fijne. Zo ben je zeker dat elk stukje van je gezicht perfect gescrubd is. En of dat deze scrub dat deed! Mijn gezicht is elke keer nadat ik deze scrub gebruikt heb zijdezacht, echt heel fijn!


Nu ga ik het over de Neem face pack hebben. Dit is een gezichtsmaskertje met neem erin. In het begin was ik een beetje sceptisch tegenover deze scrub omdat de substantie er niet echt aantrekkelijk uitzag.


Zoals je hier waarschijnlijk al wel kan zien! :p Niet echt aantrekkelijk dus! Toen ik eindelijk dit maskertje opgedaan had was dit gevoel helemaal weg. Het is een lekker fris maskertje dat goed uitsmeerd. Na het afbrengen is mijn roodheid verminderd en heb ik een lekker zacht velletje. Ook geen trekkerig gevoel mee, jeuj!

Zoals je ziet zijn beide producten dus zeker een aanrader! Ben je benieuwd geworden naar deze producten? Neem dan zeker eens een kijkje in de webshop van Himalaya Herbals!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten