zondag 14 november 2010

Webshop: Moods for me + WIN!



Wat zegt Moods for me zelf?

 Moods for Me is een hippe webshop met accessoires voor in elke mood. In je drukke leven komt het vaak voor dat je geen tijd hebt om de stad in te gaan om te shoppen. Je bent op zoek naar een hippe armband, trendy ring of geweldige tas om je outfit compleet te maken. Je zoekt nog de juiste accessoires die de sfeer in je woonkamer helemaal af maken. Of je wilt de slaapkamer van je kind opfrissen. Maar waar ga je op zoek, als je wel tijd hebt en achter de computer zit?



Precies! Dat is lastig. Daarom is Moods for Me in 2008 gestart. Een sfeervolle webshop waar je alle populaire accessoires van dit moment vindt. De producten zijn ingedeeld in Moods en worden bijna wekelijks aangevuld met de nieuwste trendy accessoires. Wat denk je bijvoorbeeld van de prachtige lampen van Zenza? Allemaal handgemaakt in Egypte, dus stuk voor stuk uniek. Prachtige sfeermakers voor in je woonkamer. En waar je ook naar toe gaat, met een modieuze Bulaggi tas weet je zeker dat je goed zit!

Omdat accessoires het perfecte kado zijn voor je vriendin, zus of moeder, verpakken we gratis alle bestellingen als kado. Ook leuk voor jezelf! En de verzendkosten? Die zijn maar € 1! Als je op werkdagen voor 17.00 uur bestelt, word je bestelling binnen 48 uur verzonden.


Als je dit hierboven leest ben je al direct verkocht! Echt een heel fijne en leuke webshop met snelle en goedkope verzending. Je vind er altijd iets leuks!

Ik mocht deze Zirkonia stekertjes voor jullie testen van Gerianne, en ze zijn echt prachtig! Heel erg blingbling en je kan ze echt bij alles dragen! Ze zijn echt zilver en tijdloos.



Aren't they gorgeous?!

En nog het leukste van allemaal is de prijs! Je kan deze prachtige zilveren stekertjes kopen voor €9,95 per paar!

En er is nog iets leuks, elke maand worden er 5 cadeaubonnen twv €10 verloot onder de nieuwe aanmelders voor de nieuwsbrief, dus schrijf je zeker in!

En Gerianne stak er ook nog iets bij voor mijn lieve lezeressen.........


Twee paar van deze prachtige stekertjes die ik aan twee lezeressen mag verloten!
Superleuk natuurlijk! Ook natuurlijk omdat er nog maar 5 artikeltjes te gaan zijn voor ik 100 artikeltjes op prettyinpink geplaatst heb!

Wat moet je doen om een paar van deze prachtige oorbellen te winnen?

1) Laat in de comments achter dat je wil meedoen.

2) Abonneer je op mij YT kanaal.

3) Maak de winactie bekend op je blog, twitter,... voor een extra kans. Laat de link in de comments achter, anders is je extra kans niet geldig!

De winactie is toegankelijk voor Belgische en Nederlandse lezeressen.

De winnaars worden random gekozen via random.org

Je kan deelnemen tot en met zaterdag 27 november 23u.59. De winnaars worden op 28 november in de loop van de dag bekend gemaakt en verwittigd  ( vergeet geen geldig e-mail adres op te geven)

Veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten