maandag 15 november 2010

Premier hand- en voetcrème


In ben voortdurend in de weer met handcrèmes te smeren om mooie verzorgde en zachte handen te hebben, maar mijn voeten verwaarloos ik nogal. Daar besteed ik eigenlijk geen aandacht aan, want die zitten toch maar opgesloten in mijn schoenen, dus who cares? Tot voor kort dacht er er dus zo over, maar sinds ik de hand- en voetcrème van Premier heb smeer ik mijn handen (wat ik al altijd doe) én mijn voeten dagelijks in met deze verukkelijke crèmes.


De hand- en voetcrème van Premier zit in mooie blauwe tubes. Er zit niet heel erg veel in (125ml) , maar je hebt er echt niet veel van nodig, dus stoort dat me niet. Ik vind de verpakkingen wel luxe uitstralen door de zilveren dop.


Hand- en voetcrème

De handcrème vind ik echt heel erg fijn van structuur; een beetje gelei-achtig. Daardoor trekt deze ook heel rap in. Binnen de minuut plakken je handen al niet meer. Daar hou ik echt van, want ik haat het echt om met vettige handen rond te lopen. Daar heb ik ook echt geen geduld voor, ik wil direct met iets anders beginnen, en dat gaat niet met vettige handen. Deze handcrème is dus echt ideaal voor mij. De geur is heel licht en een beetje bloemig, ik hou er echt van. Deze handcrème maakt mijn handen echt heerlijk zacht en voedt ze tegelijk.

De voetcrème is redelijk dik van substantie, maar smeert wel terug gemakkelijk uit. Doordat het zo gemakkelijk uitsmeert heb je ook maar een heel klein beetje nodig en is deze crème dus heel zuinig.
De voetcrème trekt niet zo snel in als de handcrème, maar toch nog redelijk snel. Ik heb echt altijd heel erg droge voeten, en na het gebruiken van deze crème is dat echt verdwenen en zijn ze heerlijk zacht.
Vanaf nu gebruik ik dus altijd een voetcrème, het is echt een supermiddeltje voor mij!

Je kan deze hand- en voetcrème in de webshop van Premier kopen voor €15 per stuk (momenteel is er korting en kosten ze maar €10 per stuk) . Ze verkopen er nog een heleboel andere producten (oa. Mask miracle noir en dead sea scrub -> review) , dus de webshop is zeker een kijkje waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten