vrijdag 12 november 2010

Rituals Hammam Massage


Ik heb al een douche mousse van de Hamman lijn van Rituals, maar ik heb er ook een massage olie van. Toen ik dit product voor het eerst in mijn handen had dacht ik; wat moet ik hier mee? Want ik heb niemand die mij wil masseren. Maar toen ik het product van naderbij bekeek ontdekte ik dat je deze massage olie voor nog veel meer kan gebruiken dan enkel een massage.


Wat zegt Rituals zelf?

De unieke combinatie van voedende oliën zorgt voor een ultra zachte huid. Waan je thuis in de bijzondere sfeer van een authentiek Oosters badhuis met deze bijzondere massage olie. Wordt ook gebruikt als olie voor de droge huid.



Vooral deze laatste zin interesseerde me, ik heb van mijzelf een heel erg droge huid, en zoiets had ik nog niet, dus dat kwam perfect uit! De olie zelf ruikt heerlijk naar eucaluptus, lekker fris. De olie is doorzichtig, en wordt verwarmd door de warmte van je handen. Ik smeer er dikwijls mijn benen mee in, omdat die heel erg droog zijn, en ik merk echt dat ze nu veel minder droog zijn. En ze worden ook nog eens lekker zacht!

Zo zie je maar dat je sommige producten voor iets helemaal anders kan gebruiken dan je zou denken! Het is echt zalig voor iemand met een droge huid.

Je kan deze massage olie kopen bij Rituals voor €12,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten