donderdag 11 november 2010

Models Own: Garnet


Models Own, ik vind het echt zo een fijn merk! Ik had er al een lakje van, maar vorige week in Rotterdam kocht ik er nog eentje in "Garnet".



Ik vind de lakjes echt heel fijn lakken! Zijn zijn niet te dik, en niet te dun, juist perfect! Ze drogen snel en geven een perfecte dekking in 2 laagjes. En nog het beste van allemaal, het zijn supermooie kleurtjes! Zoals die mooie rode lakje. In het echt lijkt dit lakje donkerder van kleur, en er zitten enkele zilveren shimmertjes in, bijna onzichtbaar. normaal draag ik bijna nooit rood. Ik denk dat ik er in totaal maar een stuk of vier heb, terwijl dit toch het meest gedragen kleurtje nagellak is. Ik vind het meestal te fel, en ook niet zo leuk omdat iedereen het draagt, maar dit kleurtje vind ik echt supermooi! Ik heb het lakje nu al 5 dagen op zonder topcoat ( ik was een beetje lui ^^), en het is nog altijd niet aan het chippen! Echt super longlasting!
Ik ben echt heel blij met dit lakje, en ik ga er zeker nog meer kopen, want ze zijn echt fantastisch!

Je kan dit lakje kopen bij River Island voor €6,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten