woensdag 10 november 2010

Mijnnaamketting.nl


De naamketting is weer helemaal hip! Ik kwijlde altijd weg bij die mooie foto's van naamkettingen en natuurlijk was ik dol op Carrie (Sex and the city) haar ketting. En eindelijk heb ik er ook eentje. And I really love it! ^^  De Nederlandse webshop Mijnnaamketting verkoopt prachtige naamkettingen aan een mooi prijsje. Ze hebben verschillende soorten ; zilver, goud, met diamantjes,....



De naamkettingen worden gebracht in een schattig juwelendoosje met een strikje, echt supercute! Het is echt leuk om zoiets te geven of te krijgen!


Ik koos voor een zilveren "Carrie" variant. Ik ben echt dol op deze ketting! Hij glanst echt supermooi en het is iets wat je altijd kan dragen; overdag en 's avonds.

Het leuke aan deze webshop is dat je zelf je naam kan ingeven, dus iedereen kan zo een ketting kopen! Echt heel handig voor mensen met een moeilijkere of minder voorkomende naam!
De lengte kan je ook zelf bepalen, van 35 cm tot 55 cm. 35 leek me persoonlijk nogal klein, dus koos ik voor 40 cm. Die is niet te kort, maar ook nog goed zichtbaar.

Deze ketting is ook lekker casual en niet zo stijfjes omdat hij eigenlijk nooit echt 100% recht hangt. Dat vind ik er juist zo leuk aan.

Nog iets positiefs is dat Mijnnaamketting geen verzendkosten aanrekenen.

De prijzen vind ik ook heel goed meevallen. Voor een kleine zilveren naamketting (die heb ik) betaal je bij Mijnnaamketting €27,95 , voor een grote zilveren betaal je €32,95. Dan heb je ook nog een glinsterende zilveren ketting voor €34,95 en nog een gouden voor €49,95. Die prijzen vallen zeer goed mee als je weet hoeveel je voor een andere zilveren of gouden ketting betaald, en deze kan je dan nog eens zelf ontwerpen!

En met de kortingscode " KORTING" krijg je nog eens 10% korting op alle kettingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten