dinsdag 9 november 2010

Lush Iced wine shower jelly


Lush, ik hou er echt van, het begint zelfs een soort van verslaving te worden. Al die fijne productjes, leuke structuren, lekkere geurtjes,.... Echt zalig! En dan vooral de shower jellies! Ik had er al eentje in sweetie pie, en daar was ik echt lovend over, maar deze is ook echt goddelijk!


Deze noemt Iced wine en is er speciaal voor de kerstcollectie. Het zit in het al bekende potje met de typische Lush look.


En Matt heeft het weer voor mij gemaakt, die jongen zit echt niet stil! ^^



Deze shower jellie ziet er echt knaloranje uit! Echt heel leuk om te zien!  De geur is echt redelijk straf! Het ruikt naar heel straffe limonade. Weer zoals bij sweetie pie is de geur echt veel zachter en lekkerder als je het aan het gebruiken bent. Ik neem de shower jelly nooit volledig mee onder de douche, maar doe er altijd een heel klein stukje af. Je hebt er echt superweinig van nodig! Je doet er echt heel erg lang mee. En de shower jellies schuimen ook lekker en maken je huid zacht. Ik weet het al zeker dat ik er nog veel ga kopen van de shower jellies van Lush!

Je kan deze shower jelly kopen bij Lush tijdens de kerstperiode voor €5,95 voor 100 gram en €10,95 voor 250 gram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten