maandag 8 november 2010

Olijfoliezeep.nl


Olijfoliezeep is een webshop die verzorgingsproducten verkoopt op geheel natuurlijke basis. De Olijfoliezeep die ze verkopen is afkomstig uit Syrië, Turkije en Israel. Theo weet echt alles over zijn producten, dus als je vragen hebt kan je altijd bij hem terecht! hij is heel vriendelijk en antwoord zou gauw mogelijk op je berichtjes.


Dit zeepje is gemaakt van pure olijfolie met laurierolie met daarbij een andere etherische olie (uit natuurlijke bron verkregen). Voor huid en haar. Geschikt voor elk huidtype.


Ik mocht enkele producten testen van Theo, en vandaag begin ik met de olijfoliezeep met jasmijn.
Dit zeepje zou heel goed werken tegen acne. Nu heb ik zelf heel erg weinig last van acné, maar ik heb het toch getest. Ik had namelijk een klein beetje acné op mijn voorhoofd en op mijn kin vorige week, dus heb ik het een weekje voor jullie getest. En ik kan zeggen dat ik er echt van onder de indruk ben! Mijn acné was al na 3 daagjes bijna volledig weg! Echt een aanrader dus voor iemand die veel last heeft van acné, maar ook perfect te gebruiken voor iemand zoals ik.

Het enige minpuntje vind ik de geur. Ik hou namelijk echt niet van de geur van olijfolie. Ik vind het al gauw te overheersend, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Geef mij dus toch maar een gewoon zeepje met een lekker geurtje. ^^

Ik heb geen voor en na foto's gemaakt, maar het is echt een super zeepje!

Je kan dit zeepje kopen bij olijfoliezeep voor €2,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten